poniedziałek, 23 stycznia 2017

Recenzja kremów do rąk marki Evree






Hejka!
Dzisiaj pojawiam się z recenzją kremów do rąk marki Evree. A więc przechodzę do rzeczy...

1. TOTAL NUTRITION odżywczy krem do rąk


Od producenta:
 do bardzo suchej i wrażliwej skóry
Emolienty roślinne zawarte w kremie przyspieszają wnikanie składników aktywnych w głębokie warstwy skóry dłoni, tworząc na ich powierzchni ochronny filtr.
Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości!
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • olejek makadamia
  • olejek migdałowy
  • kompleks witamin
DZIAŁANIE:
  • głęboko odżywia i nawilża skórę dłoni
  • łagodzi podrażnienia, przywraca zdrowy wygląd
  • zmiękcza dłonie oraz nadaje im jedwabistą gładkość

  Moje zdanie: 
  To była moja pierwsza styczność z kremem tej marki. Zbliżała się zima, a więc pora zaopatrzyć się w dobry krem do rąk. Mówiąc szczerze, nie cierpię kremować rąk. Są wtedy klejące, długo schną, a i tak naprawdę kremy niewiele mi pomagają. :( Na Total Nutrition wpadłam, kiedy był na promocji w Rossmannie. Skusiło mnie jego słodkie opakowanie i oczywiście przystępna cena! I zakochałam się... Może nie tak bardzo jak w jego bracie ale to też miłość ;)

 Delikatnie nawilża, zmiękcza dłonie i przepięknie pachnie. Myślę, że jest idealny na cieplejsze miesiące kiedy nie potrzeba naszym dłoniom mocnego odżywienia. A co najważniejsze dla mnie - szybko się wchłania uff. :) 

 2. MAX REPAIR regenerujący krem do rąk
  Od producenta:

do skóry bardzo suchej i podrażnionej
Emolienty roślinne zawarte w kremie przyspieszają wnikanie składników aktywnych w głębokie warstwy skóry dłoni, tworząc na ich powierzchni ochronny film.
Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości!
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • olejek arganowy
  • olejek avocado
  • d-panthenol
DZIAŁANIE:
  • regeneruje i nawilża zniszczony naskórek
  • koi podrażnione i spierzchnięte dłonie
  • przywraca skórze miękkość i elastyczność

 Moje zdanie:
 Uwielbiam! To naprawdę jest miłość od pierwszego... użycia. Po sprawdzeniu się poprzedniego postanowiłam wypróbować kolejny produkt Evree. Zimą sprawdza się super. Zregenerował moje bardzo suche i podrażnione dłonie. Skóra stała się miękka i delikatna w dotyku. No i ten zapach. :) I tak jak jego brat szybko się wchłania. Serdecznie polecam. To mój ulubieniec.
 Właśnie skończył mi się, a aktualnie testuje krem z olejkiem arganowym z Joanny. Piszcie jeśli chcecie aby pojawiła się jego recenzja.


 Buziaki,
 Natalia 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz