poniedziałek, 13 października 2014

Siemaneczko!

Siemaneczko!
Dzisiaj post o mnie i o najpotrzebniejszych informacjach o blogu.


Mam na imię Natalia. Mam 15 lat, mieszkam w okolicach Malborka i chodzę do 3 klasy gimnazjum. Moje zainteresowanie światem mody przyszło całkiem niedawno, gdy założyłam tumblr'a. Zainteresowałam się, więc postanowiłam poczytać blogi modowe, a to jeszcze bardziej mnie wciągnęło.

Moją pasją jest czytanie książek, taniec i gra na gitarze. Lubię też śpiewać, ale niekoniecznie potrafię to robić :p W wolnych chwilach staram się poćwiczyć, a codziennie rano wychodzę z domu na półgodzinny bieg. W miarę możliwości jem regularne posiłki, które  korzystnie wpływają na moje samopoczucie i zdrowie.


No to chyba tyle o mnie. Przejdźmy teraz do drugiej części posta.

- posty będą pojawiały się w weekend (sobota albo niedziela);
- tematy będą mieszane (np. outfit, coś o włosach, fitness, outfit; myślę, że zrozumiecie);
- wygląd bloga pewnie niedługo się zmieni; jestem zmienna, więc musicie przyzwyczaić się do częstych zmian w wyglądzie bloga;
- w zakładkach znajdzie linki odsyłające do poszczególnych postów z danej kategorii;

No to chyba tyle. Jak mi się coś przypomni to zedytuję post ;) Do zobaczenia!

A CO ZA TYDZIEŃ? -> Jak zrobić koka z użyciem wypełniacza?

2 komentarze: