sobota, 18 października 2014

Jak zrobić koka przy użyciu wypełniacza?

Siema!

Dziś pokaże Wam jak zrobić koka przy użyciu wypełniacza. Zacznijmy od tego, że ja do niedawna nie wiedziałam jak się do tego zabrać. W internecie jest mnóstwo sposobów w jakich można wykonać takiego koczka. Jednak żaden nie był dość zrozumiały i nic mi z tego nie wychodziło. W końcu BINGO! Znalazłam mój ideał ;) Właśnie ten sposób Wam za chwilę przedstawię. Oczywiście mój kok nie będzie idealny, ponieważ sama się tego uczę, ale mówi się, że praktyka czyni mistrza ;) Więc zaczynajmy.




PRZYGOTUJ:
- szczotka do włosów
- gumka do włosów
- kilka gumek recepturek
- wypełniacz
- lakier do włosów
- wsuwki



(na zdjęciu nie ma wszystkiego, bo mi to było nie potrzebne, ponieważ po zrobieniu rozwaliłam koka, żeby chodzić w rozpuszczonych włosach, żeby odpoczęły od gumki :p ) 


Gdy masz już wszystko możemy zacząć robić naszego koczka.

1. Dokładnie rozczesz włosy.
2. Następnie zwiąż je gumką w wysokiego kucyka. 


3. Na gumkę nałóż wypełniacz.


4. Kolejnym etapem jest rozłożenie włosów na całej długości wypełniacza. Zwróc uwagę, żeby włosy były rozłożone równo.




5. Weź jedną gumkę recepturkę i zwiąż włosy tuż przy dole wypełniacza.



6. Włosy wystające spod gumki zbierz w jedno miejsce.

7. Zrób z nich warkocza, a następnie trochę go poluźnij. (możesz spryskać go lakierem do włosów)


8. Chwyć warkocza i opleć nim koka. Następnie podepnij go wsuwkami.


 9. Na koniec spryskaj koka  lakierem do włosów.

10. GOTOWE!



Pozdrawiam, Natalia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz