środa, 12 listopada 2014

Recenzja!

Dobry wieczór!
Najpierw chciałabym Wam podziękować za to, że tu zaglądacie i przeprosić, że tak dawno nie było posta.
Dobrze, przejdźmy do tematu posta, czyli recenzja, której ulegnie puder prasowany Stay Matte od Rimmel'a.


Od producenta: Zawarta formuła kontroluje błyszczenie się skóry aż do 5 godzin i gwarantuje matowe wykończenie, o naturalnym wyglądzie. Nie zapycha porów.




Moje zdanie: Puder idealny dla mnie i mojej tłustej cery. Mój kolor to Sandstorm  ( jest 7 odcieni do wyboru). Naprawdę matuje, a ja nie muszę poprawiać go kilka razy dziennie. Nałożenie go raz w zupełności wystarcza na cały 7-godzinny pobyt w szkole. Produkt nie tworzy efektu maski i daje naturalne, satynowe wykończenie makijażu. Ma ładny, delikatny zapach. A co najważniejsze: nie zatyka porów, nie podkreśla suchych skórek i nie przesusza skóry.
Jednak ma też minusy.
- brak gąbeczki (ta widoczna na zdjęciu pochodzi od innego produktu)
- opakowanie; szybko się łamie, a napisy ścierają się, co nie wygląda estetycznie

Jak widzicie, zalety tego produktu przeważają, więc z czystym sumieniem mogę wam go polecić :)

Do zobaczenia,
Natalia x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz